vrijdag 1 april 2016

Waar naartoe



Donkerte wordt het niet tijd om te gaan
je bent er al maanden aan een stuk
ik weet niet of je mij kunt verstaan
maar je vermorzelt elk sprankje geluk

Je maakt dat ik nog amper durf te geloven
zoals ik het nu zie ben ik ervan overtuigd
ik kom jou ditmaal niet meer te boven
omdat je mijn positivisme meteen verbuigt

De wijze waarop je op mijn gemoed speelt
je brengt het te geloofwaardig
hoe kan ik je in hemelsnaam omarmen
al jouw bedoelingen zijn boosaardig

Kun je mij op zijn minst vertellen
waar wil je eigenlijk naar toe
Kijk eens heel goed naar mij en zie
ik ben dit gekloot ontzettend moe

Weet je wat ik nog het ergste vind
dat kwellende schuldgevoel
Omdat de pijn ook mijn naasten belast
zonder dat ik het zo bedoel


Geen opmerkingen:

Een reactie posten