zondag 27 december 2015

Hete kerst



kerstmis tweeduizend vijftien
in bikini schoof ik in mijn tuin aan het ontbijt
het was voorjaar dat had ik zelf gezien

ik hoorde de Kerstman roepen ho ho ho
waar blijft toch die verdomde snow

hij stond te kloten met zijn arrenslee
zonder sneeuw dat ding vervoeren
het zat hem ook allemaal niet mee

meneer de Kerstman u kunt hier niet zo blijven staan
zei ik en bood daarop spontaan mijn hulp aan

ik trok hem met zijn arrenslee door het land
bezweet kwamen we later op de dag thuis
mijn gourmetstel zette ik dit jaar aan de kant

meneer de Kerstman ik weet niet of u weer moet gaan
anders steek ik nog even gezellig de barbecue voor u aan

zodoende werd het een ongewone en warme Kerstmis
hij genoot in zijn korte broek van het etentje in mijn tuin
ziet u meneer de Kerstman dat een warme kerst zo slecht niet is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten