dinsdag 19 januari 2016

Los



vanaf nu doe ik het op mijn manier
ik leef alleen nog voor mijn eigen plezier

praat niet tegen mij over hoe het allemaal hoort
het is juist dat oeverloze gelul wat mij zo stoort

alleen ikzelf bepaal mijn regels en gedrag
ik wil datgene doen wat zogenaamd niet mag

mijn enige doel is om mezelf de baas te blijven
geen gehannes meer met allerlei keurslijven

voortaan ga ik lekker tegen de draad in
alles wordt straks geheel naar mijn zin

zal ik eens verklappen waarom ik dat kan
omdat niemand mij weerhoudt hiervan

het is tijd om aan mezelf te laten zien
dat ik echt het leven kan leiden dat ik verdien

mijn fantasieën zijn nauwelijks te temmen
daarom weiger ik deze nog langer te remmen

ik ben altijd al een dromer geweest
nu wil het los dat inwendige beest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten